Politica de confidentialitate
1. INFORMARE
Site-ul https://www.grandbazaar.ro este proprietatea companiei S.C. GAYSAN MOB S.R.L, societate româna cu sediul în Str. Georges Bizet 5, scara B, sector 2, București, înregistrată la Registrul Comerțului al Municipiului București sub nr. Nr.Reg.Com.: J40/3087/08.03.2013 CUI: RO 31340142, ce poate fi contactată la adresa de email monello@monello.ro
Administrarea operațională a procesului de comerț electronic al site-ului https://www.grandbazaar.ro este asigurată de către S.C. GAYSAN MOB S.R.L, societate româna cu sediul în Str. Georges Bizet 5, scara B, sector 2, București, înregistrată la Registrul Comerțului al Municipiului București sub nr. Nr.Reg.Com.: J40/3087/08.03.2013 CUI: RO 31340142, ce poate fi contactată la adresa de email monello@monello.ro
În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vanzare, precum si la produsele și serviciile Mobilier Inteligent disponibile online, ne puteți contacta la telefon 0739 555 771 sau 0739 555 775, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 16:00.
Prin utilizarea site-ului https://www.grandbazaar.ro și/sau al oricărui alt serviciu și/sau produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Site-ul https://www.grandbazaar.ro se supune legilor din România.
Administratorul site-ului va depune toate diligențele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, societatea precizează că imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă societatea face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.
În cuprinsul acestui SITE următorii termeni vor însemna:
CUMPĂRĂTOR – persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică ce emite o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau imputernicitul acestuia).
VÂNZĂTOR(I) – societatea comercială S.C. GAYSAN MOB SRL, societate română cu sediul în Str. Georges Bizet 5, scara B, demisol, ap.14 sector 2, București, înregistrată la Registrul Comerțului al Municipiului București sub nr. J40/3087/2013, având codul fiscal RO31340142
și înscrise în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor.
PRODUSE ȘI SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI și sunt reprezentate prin mobilier, accesorii birou și/sau decorațiuni achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii din cataloagele și documentația producătorilor, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și inscrise în comandă, respectiv factură.
COMANDA – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător(i) și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
CONTRACT – o comandă validă, confirmata de către Vânzător(i).
SPECIFICAȚII – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.
Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.
2. PROCESUL DE VÂNZARE PENTRU SITE-UL grandbazaar.RO
Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.
Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferma ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.
Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.
Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.
În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale. (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).
Obiectul Contractului – îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.
Comanda Clientului – clientul se înregistrează în SITE pe baza unui user și a unei parole unice, selectează produsele, își exprima acordul cu Termenii și Condițiile magazinului online https://www.grandbazaar.ro, apoi apasă butonul „Adaugă în Coș.” În „Coșul meu”, clientul are posibilitatatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Finalizează comanda”. Ulterior finalizării comenzii, clientul va primi în vederea validării acesteia, o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, privind disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.
Prețul Contractului – îl constituie prețul vânzării Produselor, respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.
Modalități de plată – prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, funcție de opțiunea clientului: plata online cu card ( card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fără a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzacții; plățile se realizează prin intermediul Netopia MobilPay.ro); ordin de plată (în baza facturii emise de către Vânzător).
În cazul plățior cu cardul, tranzactiile vor fi afișate în extrasul de cont al Cumpărătorului ca transferuri efectuate către GAYSAN MOB SRL. Transferurile bancare efectuate prin ordin de Plată (OP) se vor efectua către vânzătorul/vânzătorii indicați in comandă pentru produsele achiziționate.
Livrarea Produselor – livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând transport extern sau echipa internă de livrare. Valoarea serviciului de transport se achita in momentul plasarii comenzii. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14 de zile calendaristice. Termenul estimativ pentru livrarea produselor este de 6 zile lucrătoare, daca produsul este pe stoc. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare,Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.
3. POLITICA DE RETUR
In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati SC GAYSAN MOB SRL la numerele de telefon 0739555775 / 0739555771 sau la adresa de email monello@monello.ro.
Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.
4. TERMENII SI CONDITIILE DE RETURNARE A PRODUSELOR
Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris acest fapt, completand formularul de retur din aceasta pagina conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate dupa acesta perioada nu sunt valabile. Un operator Gaysan Mob va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistarii.
Descarcati formularul de retur aici.
Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente, documentele originale, in ambalajul lor original, daca este posibil. Pentru produsele returnate conform prezentei Politici de retur trebuie sa suportati integral costurile legate de returnarea acestora.
Va rugam sa aveti in vedere ca, in calitate de consumator, sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire, zgarieturi, este murdar sau are feronerie lipsa si nu poate fi revandut ca si produs nou, se va percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului, produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
Datorita greutatii mari a produselor, nu vor fi preluate de catre agentii FAN Courier, acestea trebuie predate (in fata imobilului) persoanei mandatate de GAYSAN MOB pentru preluarea si transportul produselor.
Gaysan Mob va rambursa contravaloarea produselor returnate in termen de 14 zile de la receptionarea produselor in depozitul nostru, prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de dumneavoastra in formularul de retur, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.
In toate cazurile nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii.
Costul de transport se plateste astfel: daca returul se face prin intermediul firmei de transport indicate de GAYSAN MOB, costul de retur se scade din suma de rambursat, iar daca returul se face printr-o alta firma de transport decat cea indicate de Gaysan Mob, clientul va plati transportul.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade in sarcina dumneavoastra. La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare si se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor (daca este cazul).
La primirea coletului, va rugam sa verificati integralitatea ambalajului. In cazul in care coletul prezinta ambalajul deteriorate in momentul receptionarii acestora este obligatoriu incheierea unui proces verbal cu agentii firmei de transpot, in care sa constate livrarea cu ambalajul deteriorat.
In cazul produselor care au specificate pe nota de transport “deschidere colet la livrare” este obligatoriu verificarea completa a produselor in momentul livrarii. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implica acceptarea acestora si a calitatii lor. Orice reclamatie ulerioara cu privire la eventualele deteriorari ale produselor datorita transportului sunt nule.
5. ACCEPTAREA PRODUSELOR
Pentru produsele vandute si livrate de Gaysan Mob, cumparatorul beneficiaza de returul produselor in termen de 14 zile. Clientul are obligatia sa sesizeze in scris prin e-mail la monello@monello.ro orice defectare sau lipsa a componetelor produselor in termen de 5 zile de la receptionarea produselor.
Clientul are obligatia sa verifice integritatea fiecarui element inainte de asamblare si sa nu asambleze produsul in cazul in care constata defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului in aceste conditii atrage dupa sine pierderea garantiei. Prin montarea produselor care au fost livrate se intelege acordul dumneavoastra privind conditiile de utilizare, ceea ce inseamna ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dumneavoastra.
5. PATURILE RABATABILE NU SE MONTEAZA FARA ANCORARE
La montajul paturilor rabatabile cumparatorul trebuie sa sa asigure de urmatoarele:
---montajul [ ancorarea de perete ] se va executa numai pe pereti din beton si caramida sau perete de rezistenta.
---daca peretii sunt placati cu rigips suruburile de ancorare trebuie sa ajunga in structura de beton sau de caramida a peretelui cel putin 50mm
---se interzice cu desavarsire ancorarea patului de pereti despartitori din rigips
---periodic se va verifica stadiul ancorarii si se vor lua masuri de refacere a ancorajului, de urgenta ,daca se constata slabirea lui.
---se recomanda ca operatiile de asamblare a patului propriu-zis si de montare a lui in locul stabilit de client ,sa fie facut de un personal de specialitate.